ההבדלים בין משלוח בינלאומי למשלוח פנים ארצי

ההבדלים בין משלוח בינלאומי למשלוח פנים ארצי

קיימים מספר הבדלים בין משלוח בינלאומי למשלוח פנים ארצי. הדגש העיקרי בין שילוח בינלאומי למשלוחים פנים ארציים טמון בשמם : המיקום אליו המשלוח מגיע. כלומר, משלוחים פנים ארציים מתבצעים בתוך מדינת ישראל בלבד, בעוד שילוח בינלאומי הינו משלוחים שמועברים לכל אחת מהנקודות על גבי הגלובוס. בצורה ברורה יותר ניתן לתאר את המשלוחים בינלאומיים כמשלוחים שיוצאים מגבולות הארץ ומגיעים לחו"ל.

שילוח בינלאומי – מידע ופרטים

שילוח בינלאומי מתבצע כאשר דבר מה מועבר ממדינת ישראל למדינה אחרת. מרבית המשלוחים מתבצעים באמצעות משא אווירי או ימי. לכל אחת מן האפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות התלויים במשך הזמן, אמינות וכדומה. משלוחים בינלאומיים מתבצעים במרבית המקרים על ידי חברות המתמחות בתחום השילוח (בארץ ומחוצה לה) בכדי שהפריט או המוצר אכן יועבר בצורה בטוחה ותקינה.

מה נהוג להעביר בשילוח בינלאומי ?

באמצעות שילוח בינלאומי ניתן להעביר כל דבר. חברות המספקות מוצרים למדינות אחרות כמו ציוד רפואי, פרטי אופנה, לוגיסטיקה וכדומה. השילוח הבינלאומי מתבצע אל מדינות רבות וכולל גם מטענים פרטיים ומטענים השייכים לחברות ובתי עסק. שילוח בינלאומי כיום מתבצע בצורה מהירה ומיומנת, לעומת תקופות מן העבר שהצריכו המתנה רבה ומייגעת - כיום השילוח אורך מספר ימים לכל היותר.

משלוחים פנים ארציים – מידע ופרטים

משלוחים פנים ארציים מתרחשים בתוך שטחה של מדינת ישראל ובדרך כלל מספקים ללקוחות משלוחים וחבילות שהם הזמינו באמצעות אתרי אינטרנט או בעסקה טלפונית. כמו כן, ישנם משלוחים פנים ארציים בעקבות רכישה שנעשתה בבית עסק אך הלקוח לא מסוגל להביא את המוצר לביתו באופן עצמאי. חברה המספקת משלוחים פנים ארציים מביאה את המוצר עד בית הלקוח ושמה דגש על מסירה בטוחה, ללא פגמים או שברים ומבטיחה אספקה מהירה.

כיצד בוחרים חברת משלוחים והפצה בישראל?

לקוח שמזמין את שירותיה של חברת משלוחים והפצה בישראל צריך לבדוק עם החברה מספר נתונים. ראשית, יש לוודא כי החברה אכן מבצעת את המשלוחים בפריסה ארצית ומגיעה לכל יישוב ועיר. בנוסף, יש לבדוק אם החברה מבטיחה לבצע את המשלוח תוך פרק זמן סביר (עד מספר ימים). מכיוון שמדובר במדינה קטנה שניתן לחצות אותה במשך שעות ספורות, חברת משלוחים והפצה אמינה ומקצועית יכולה להתחייב על אספקה כמעט מיידית שלא עולה על כמה שעות. ישנן חברות משלוחים והפצה המתחייבות בפני לקוחותיהם כי הם יקבלו את המשלוח לכל המאוחר תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. כמו כן, רצוי לוודא כי חברת המשלוחים אמינה ומעבר להיותה מהירה גם מתחייבת על מסירת החבילה/המוצר לידי הלקוח, ללא בעיות של שברים, הרס ונזק מיותר. היבט חשוב נוסף הוא המחיר – העברה ומשלוחים הפכו למעשה רגיל ומקובל, יש תחרות די גבוהה בשוק ולכן מומלץ גם לוודא את גובה העלויות של החברה.