שילוח רכב ביבוא אישי לישראל

שילוח של רכב ביבוא אישי לישראל

יבוא אישי של רכבים ובמיוחד של רכבי יוקרה הולך וצובר תאוצה בארץ. יתרונות שילוח מחו"ל של רכבים רבים כאשר המרכזי שבהם הוא הוזלה משמעותית בעלויות בהשוואה לרכישת אותו הרכב מאחת הסוכנויות המורשות בארץ. משלוח בין לאומי הוא דרך משתלמת ונוחה לרכישת הרכב עליו תמיד חלמתם. בעוד שיבוא אישי עלול להיות מסורבל נוכח חסמי הבירוקרטיה הרבים ותשלומי מסים גבוהים, יבוא רכב לארץ על ידי חברת שילוח בינלאומי עשוי להיות הפתרון הנוח ביותר.

חוק יבוא אישי של רכבים

על פי החוק במדינת ישראל, כל אדם רשאי לבצע תהליך של "יבוא אישי רכב" לשימוש אישי ומשפחתי, תוך שמירה על מספר כללים:

· יש להגיש טפסים ולהמציא אישורים למשרד התחבורה עם הבקשה ליבוא אישי של רכב.

· רישיון נהיגה ישראלי בתוקף.

· מדובר ברכב פרטי אשר טרם חלפו שנתיים ממועד ייצורו.

· היבוא אפשרי רק במידה והרכב לא ניזוק בחו"ל.

· יש לוודא כי ברכב מותקנת מערכת בקרת יציבות.

· ניתן לייבא באופן אישי עד שני רכבים בשנה.

חברת שילוח רכבים בינלאומי – אחריות, נוחות ומקצועיות

רובו של יבוא הרכבים הפרטיים לישראל מתבצע בעזרת שילוח לישראל מארה"ב ומאירופה. יבוא רכבים מחו"ל המתבצע על ידי יבואן רכב לישראל הוא תהליך מורכב ולכן מומלץ להסתייע בשירותי חברת שילוח בינלאומית. חברת First Class Cars הינה חברה מובילה ביבוא אישי של רכבים הכוללים את כל המותגים ורכבי היוקרה. יתרונות היבוא האישי כוללים:

· הוזלת עלות הרכב באופן משמעותי לעומת קניית רכב מהיבואן המורשה או מסוכנות מכירות.

· אפשרות לרכישת רכב אשר אינו נמכר בישראל כגון רכבי יוקרה אשר הביקוש אליהם בארץ נמוך.

· ביצוע התאמות עבור הרכב אותן לא ניתן לבצע בישראל.

· רכבי אספנות ברחבי העולם נדרשים להיות מיובאים ביבוא אישי.

מותגי יוקרה במחירים משתלמים עד לבית הלקוח

אני מציעים יבוא רכבי יוקרה מכל רחבי העולם הכולל את הדגמים החדשים ביותר של המותגים המובילים בעולם כולל יבוא רכבי יוקרה מגרמניה, ארה"ב, אירופה כללי ועוד. מותגים לדוגמא ביבוא אישי בחברת פירסט קלאס קארס כוללים: מרצדס, ב.מ.וו, מזארטי, פורשה, טויוטה, הונדה, רכב היברידי ביבוא אישי ועוד. תהליך היבוא אישי מתחיל בהגשת בקשה למשרד התחבורה, לאחר אישורה יש לעבור בירוקרטיה מסובכת הכוללת אישורים ומסמכים מארץ המוצא של הרכב וכן יש להסדיר את הובלת הרכב לארץ ומהנמל אל הלקוח. חברת שילוח בינלאומי מטפלת בעבורכם בנושאים אלה ומלווה את הלקוח מרגע קבלת האישור ליבוא ועד למסירת הרכב.

יבוא אישי של רכב דורש הכרה והבנה של כל הפרטים בתהליך ועבודה מול גורמים רבים במקביל. פנייה לחברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום יזרז את התהליך ויפשט אותו בעבור הלקוח. העברת הרכב מתבצעת לרוב באמצעות הובלה ימית והפלגה לנמל בארץ, משם הרכב מועבר על גבי משאית עד לבית הלקוח או לנקודת מפגש אשר נקבעה מראש. אנו דואגים לכל פרט בהובלה עצמה ומלווים את התהליך בכל שלביו תוך שמירה על הנהלים בתחום ודאגה לשלמות הרכב ובטחונו לכל אורך המסע.